راهنمای خرید

مجموعه هابی اند توی (HobbyAndToy) با توجه به تخصص بالایی که در راستای تامین و فروش کالای رادیو‌کنترلی تفریحی که بخشی از ان پهپاد ها و انواع محصولات رادیو کنترل پروازی و زمینی و رباتیکی‌‌ میباشد بهترین موارد متناسب با تمامی سلیقه ها و نیاز ها در تمامی رده های سنی را به صورت کاملا بررسی شده و ارزیابی شده در غالب محصولاتی دسته بندی شده به صورت حضوری و غیر حضوری در وبسایت و مراجع اطلاع رسانی و فروشگاه فیزیکی جهت رفع نیاز خرید شما با بالاترین اطلاعات و تخصصی ترین بررسی ها اماده ثبت سفارش کرده است
شما عزیزان میتوانید از طریق وبسایت و یا به صورت حضوری اقدام به ثبت سفارش و خرید بفرمایید
در صورت نیاز میتوانید از طریق تماس با کارشناسان ما از مشاوره تخصصی با توجه به نیاز خود بهترین مورد را تهیه فرمایید .

روش های ارسال

اگر به هر دلیلی نمیتوانید به صورت حضوری از فروشگاه خرید کنید با توجه به منطقه سکونت خود و شرایط ارسالی مناسب استان و شهر خود میتوانید نحوه ارسال کالای خریداری شده را انتخاب فرمایید
مجموعه ما سعی دارد از طریق اداره پست و یا تیپاکس و در صورت نیاز پیک داخلی فقط در شهر تهران و مناطق تحت پوشش در اسرع وقت کالای خریداری شده شما را با مناسب ترین بسته بندی در اسرع وقت به دستتان برساند .
به طور معمول پس از گذشت ۲۴ ساعت کاری در صورت عدم وجود مغایرت خاصی طبق قوانین و دستورالعمل فروشگاه کالای خریداری شده شما ثبت سفارش نهایی شده و با توجه به انتخاب نحوه ارسال تحویل اداره مربوطه و یا پیک میشود .

روش های پرداخت

بعد از ثبت سفارش و نهایی شدن خرید خود و بعد از دریافت تایید نهایی از کارشناسان مجموعه مبلغ را به شماره حساب ارایه شده واریز و فیش واریزی خود را به جهت پیگیری نزد خود نگه داشته و یا از طریق یکی از راه های ارتباطی برای مجموعه ما ارسال فرمایید .

رویه بازگردانی کالا

تمامی محصولات قبل از ارسال توسط تیم فنی تست شده و در صورت تایید فنی برای شما ارسال میگردد و این محصولات با پلمپ مجدد به دست شما عزیزان میرسد
اما در صورتی که نیاز به تغییر انتخاب خود داشته باشید میتوانید به صورت حضوری و یا عودت کالا بعد از تایید عدم بازگشایی پلمپ محصول توسط فروشگاه اقدام به تغییر سفارش خود بفرمایید .
با توجه به حساس بودن محصولات الکترونیکی عودت کالا با شرایط و ضوابط بسیار دقیق و تایید فروشگاه انجام میشود خواهشمندیم با توجه به این مسله قبل از خرید اقدام به دریافت مشاوره رایگان و بررسی کامل فرمایید.

بله ، کاربران عزیز برای آنکه بتوانند محصولات را از نزدیک مشاهده نمایند می توانند به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و از آنجا خرید نمایند.

فروشگاه ما همه روزه به صورت حضوری در خدمت شما عزیزان میباشد در ایام تعطیلات رسمی نیز میتوانید قبل از تشریف فرمایی با هماهنگی از ساعت کاری ما با خبر شوید همچنین شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

تمامی محصولاتی که از روز شنبه الی چهارشنبه سفارش داده می شوند و واریزشان انجام شود در همان روز ارسال می شوند و پس از 24 ساعت تحویل مشتری یا اداره حمل می گردد . “در صورت ارسال با پیک در تهران کمتر از 24 است.” اما سفارشاتی که در روزهای پنج شنبه و جمعه ثبت می گردند با توجه به زمان دقیق ثبت ، همان روز و یا روز شنبه ارسال می شوند . در استان هایی که از نظر ترابری تیپاکس جزو مناطق دور به حساب می آیند بارها نهایتا تا ۷۲ ساعت بعد از ثبت سفارش به مشتریان می رسد.
اما لازم به ذکر است که مدت زمان اعلام شده از طرف شرکت های حمل و نقل با توجه به شرایط ترابری و ایام تعطیلات دارای تلرانس بوده و این زمان میتواند کمی طولانی تر شود.

مجموعه هابی اند توی با 2 شرکت حمل و نقل و ترابری ارسال مرسولات دارد، این 2 مجموعه عبارت اند از : شرکت پست ، شرکت تیپاکس. تمامی مرسولاتی که برای کاربران گرامی ارسال میشوند دارای بیمه کامل هستند که در صورت هرگونه حمل و نقل اشتباه و آسیب رسیدن احتمالی به محصول ، شما کاربران گرامی متحمل هیج گونه زیانی نشوید.
همینطور برای مشتریانی که در تهران هستند امکان ارسال سفارشات با پیک میسر است.

هزینه ی ارسال به طور تقریبی محاسبه شده و به عهده ی مشتری است. این هزینه در هنگام دریافت محصول پرداخت می شود.

آن دسته از عزیزانی که تمایل به همکاری و خرید محصولات به صورت عمده را دارند می توانند در خواست خود را از طریق ایمیل و یا تلگرام و واتساپ ارسال کنند ، پس از بررسی و احراز هویت آنان به عنوان همکار ، قیمت های همکاری و عمده برایشان ارسال خواهد شد.